Organizacije, ki ne razmišljajo o svoji podobi in prisotnosti na spletu, že pripadajo preteklosti. Danes ni več vprašanje, ali ste prisotni na spletu ali ne, ampak kako ste prisotni na spletu. Če menite, da je vaša spletna stran samo interaktivna oglasna deska, boste zamudili eno največjih revolucij zgodovini človeštva- informacijsko tehnološko revolucijo. Prihodnost bo vaši instituciji naklonjena prav toliko kot ste vi naklonjeni virtualnim uporabnikom.
Potencialni uporabniki knjižnic 21. stoletja se spreminjajo in pristopajo k uporabi informacij na nov način. Tako kot se spreminjajo same uporabniške navade, tako se spreminjajo tudi sami uporabniki in potencialni uporabniki. Govorimo lahko celo o NET generaciji, ki prihaja iz terciarnega izobraževanja in je zrasla z digitalno tehnologijo. Generacija baby booma in X generacija sta tujki v digitalni družbi, ki težko dohajata NET generacijo, ki jo je Brown (2005) opisal tako: » Vi vdihujete bite informacij tako zlahka kot moja generacija diha zrak. «(citirano po Brophy, 2007)
Da bi skupaj poiskali odgovore,
ste vljudno vabljeni na seminar z delavnico
Virtualni uporabnik naša priložnost ali nadloga in "nebodigatreba"?
KDAJ bo potekal seminar z delavnico?
V torek, 28.2.2012, od 9.00 do 15.00 ure.
KJE bo potekal seminar z delavnico?
Mestni knjižnici Grosuplje , Adamičeva cesta 15, 1290 Grosuplje.
KOMU je seminar in delavnica namenjena?
ü zaposlenim, ki so odgovorno za spletne strani
ü »razvojnikom«
ü vodstvenim delavcem
Vaša INVESTICIJA V SEMINAR IN DELAVNICO:
- 98,00 EUR + DDV = 117,60 EUR
- 57,00 EUR + DDV = 68,40 EUR za drugega in vsakega naslednjega udeleženca iz iste organizacije
Kotizacija vključuje predavanje, potrdilo o udeležbi, pogostitev med odmorom.
PRIJAVA – kako poteka?
Prijave do petka, 24.2.2012
ü E-pošta: andreja.plenicar@gmail.com
ü Faks: 0599 25 722
ü Klasična pošta: Andreja Pleničar, Šegova ulica 6, 8000 Novo mesto
Za dodatne informacije lahko pokličete na telefonsko številko 040 58 40 46 ali nam pišete na zgoraj naveden e-naslov.
PROGRAM:
9.00 do 15.00
Spoznali bomo:
· Značilnosti virtualnih uporabnikov.
· Preizkusili uporabniško izkušnjo s spletnimi stranmi organizacij, od koder prihajajo udeleženci.
· Ocenili izkušnjo z izbranimi spletnimi stranmi udeležencev seminarja z delavnico.
· Preverili, kakšni kriterijem zadostijo spletne strani in v kakšni meri.
· Kreirali bomo persone, tipične uporabnike, ki so jim namenjene naše spletne strani.
· Kaj lahko stori virtualni uporabnik za nas in kaj mi zanj?
· Win-win situacija?
· Virtualni uporabniki so omejeni z globalnim načelom in ne lokalnim.
· Prestopimo mejo.
Metode dela: Predavanje, delo v skupinah.
Vljudno vabljeni!
"-----------------------------------------------------------------------------------
PRIJAVNICA
DA, želim se udeležiti seminarja in delavnice »Virtualni uporabnik naša priložnost ali nadloga?«, ki bosta potekala v torek, 28.2.2012, v Mestni knjižnici Grosuplje, Adamičeva cesta 15, 1290 Grosuplje.
Ime in priimek udeleženca (1): _________________
e-naslov: ____________________________________
Ime in priimek udeleženca (2): _______________________________
e-naslov: _____________________________________
Ime in priimek udeleženca (3): _______________________
e-naslov: ____________________
PODATKI O PLAČNIKU DELAVNICE:
Podjetje, organizacija: ____________________________
Ime in priimek odgovorne osebe: ___________________________
Naslov (ulica, hišna številka) : _______________________________
Pošta in kraj: _________________________________
ID za DDV (za pravne osebe): _______________ Davčni zavezanec: DA NE
e-naslov:______________________ Telefon: _____________________
Žig. Podpis odgovorne osebe:
Izpolnjeno prijavnico pošljite:
- na naslov: Mag-com, Andreja Pleničar s.p., Šegova 6, 8000 Novo mesto
- ali po faxu: 0599 25 722
- ali na e-naslov andreja.plenicar@gmail.com
Investicija v delavnico znaša:
- 98,00 EUR + DDV = 117,60 EUR
- 57,00 EUR + DDV= 68,40 EUR za drugega in vsakega naslednjega udeleženca iz site organizacije
Kotizacijo nakažite do četrtka, 23.2.2012 na transakcijski račun podjetja Mag-com, odprt pri NLB Novo mesto, številka računa 0297 0025 8131 036, ID za DDV: SI73799742, na delavnico pa prinesite potrdilo o plačani kotizaciji. Pri plačilu navedite sklic »Virtualni uporabnik«.
Vljudno vabljeni!
Ni komentarjev:
Objavite komentar