Nedvomno se strinjate z dejstvom, da ob vpisu novega člana ni dovolj le vpis sam po sebi, pač pa tudi osnovne informacije, ki za člana pomenijo tako pravice, kot tudi dolžnosti.
Marsikdaj se zgodi, da ima član kmalu po vpisu zamudnino, potem pa v zagovor in opravičilo reče, da ga na to ni nihče opozoril. Vam je zgodba znana?
Takrat nič ne pomaga; ne pravljice o tem, kako vse piše na internetu, ne pravljica o tem, kako vse visi na oglasni deski. Še manj pa napletanje, da rok izposoje ni določen kar tja v tri dni in da je logično, da je potrebno ob prepoznem vračilu gradiva plačati zamudnino. Pa smo spet pri konfliktu, slabi volji in nezadovoljnemu uporabniku.
Prepričani smo, da člane ob vpisu seznanite z vsemi potrebnimi informacijami. A kot je v človeški naravi, gre ponavadi vse, kar ni »trač«, skozi eno uho noter, skozi drugo pa ven.
In še dve vprašanji:
1. Koliko ljudi, ki obišče vašo knjižnico, se ustavi pred oglasno desko?
2. Koliko ljudi obiskuje vašo spletno stran in katere informacije največ berejo?
CD-ji so prava rešitev
Glede na možnosti je zagotovo najcenejši način informiranja vaših članov CD. Na CD lahko natisnete ogromno informacij, tako besedilo, kot tudi slike.
Sl. 1: CD lahko potiskamo z vašim logotipom in imenom vaše knjižnice.

- ni papirnatega tiskanja, kar je bolj ekološko,
- za uporabo CD-ja član ne potrebujete dostopa do interneta,
- če član nima niti računalnika, lahko vsebino natisne pri komer koli, ki ima tiskalnik oz. ga lahko uporabi na katerem koli računalniku,
- CD je potiskan z vašim logotipom oz. po vaših željah,
- strošek potiska zunanjosti CD-ja in razmnoževanje vsebine je nizek, v primerjavi s klasičnim tiskanjem na papir pa sploh zanemarljiv.
Zakaj bi člane sploh informirali?
- Vsekakor je pametno, da člane seznanimo z osnovnimi informacijami (cenik, pravilnik, poslovnik, uporaba izkaznice, članarina, oddelki itd.), kar se vam pač zdi pomembno in potrebno.
- Na spletno stran lahko uvrstite vse, kar vam srce poželi, a eno je gotovo – redki berejo pravila, zato tovrstno posredovanje nujnih informacij ni dovolj, čeprav so na spletu obvezne.
- Če vpisnino računate, je dobrodošlo, če članu v zameno nekaj ponudite brezplačno.
- Če je prišlo do kakršnih koli sprememb v vašem poslovanju, lahko člane z spremenjenimi informacijami na CD-ju o tem seznanite.
Sl. 2: Vsebino lahko na CD-je razmnožimo mi.

Cena potiska CD-jev po vaših željah se giblje od 0,56 EUR + DDV za kos dalje, odvisno od števila naročenih kosov.
Če želite, lahko na CD-je »zapečemo« tudi vsebino, pri čemer se cena ne spremeni.
Najmanjše možno naročilo je 30 enakih CD-jev (enak zunanji potisk in enaka vsebina).
Povpraševanje za potisk CD-jev
- Izpolnite ONLINE povpraševanje (brez dodatnega pošiljanja tiskane naročilnice) in ustrezno označite, kaj želite, da storimo za vas.
- Na e-naslov urska.mitrovic@magcom.si pošljite podatke, s katerimi želite, da je potiskana zunanja stran CD-jev (oblikovano nalepko).
- Če želite, da vsebino na CD-je »zapečemo« mi, jo v pdf. formatu (Acrobat Reader) ali Wordu pošljite kot priponko na zgoraj naveden e-naslov.
- Če želite, lahko vsebino tudi jezikovno pregledamo in lektoriramo. V tem primeru se cena storitve spremeni za strošek lektoriranja, ki znaša najmanj 2,90 EUR + DDV (1.500 znakov brez presledkov).
Za več informacij lahko pišete na urska.mitrovic@magcom.si ali pokličete na 040 584 046.
Pošljite na vaše povpraševanje, mi pa vam bomo izdelali ustrezno ponudbo. Oboje je popolnoma BREZPLAČNO.
Ni komentarjev:
Objavite komentar