"Internet je okno v svet. Odprite ga na stežaj tudi vi!"

9. september 2010

17 zlatih nasvetov za knjižnični marketing

E-publikacija »17 zlatih nasvetov za knjižnični marketing« je pravzaprav E-delavnica, ki smo jo v elektronski obliki izdali zato, ker imajo knjižničarji čedalje manj časa za izobraževanje. Naš namen je namreč bil, da bi organizirali istoimensko delavnico. A ker smo iz lastnih izkušenj vedeli, da bo učinek te delavnice v taki obliki bistveno manjši, smo se odločili, da vam natančno vsebino ponudimo v E-obliki.

E-delavnica »17 zlatih nasvetov za knjižnični marketing« poleg nasvetov na 120 straneh vsebuje tudi praktične korake, kako se posameznega nasveta lotiti. Zavedamo se namreč, da je najtežji prav prvi korak, zato smo vam odločitev močno olajšali.

E-delavnica pa ni samo koristna, pač pa tudi zabavna, tako da vas bo prebiranje nasvetov ne le motiviralo, pač pa tudi sprostilo, kar pa pri današnjem delu pride še kako prav.

Kaj boste s temi nasveti lahko dosegli? To je seveda odvisno od volje in zainteresiranosti vaših zaposlenih. Dejstvo pa je, da boste z upoštevanjem teh nasvetov lahko pridobili veliko lastnih sredstev, mnogo novih uporabnikov in članov ter obdržali te, ki jih že imate. To, kar vam pravzaprav s to E-delavnico želimo dokazati je, da več ko imate uporabnikov, več denarja boste imeli. Pot do tja pa je pravzaprav zelo preprosta.

Katere so še prednosti E-delavnice?

- cena E-delavnice je enaka kotizaciji za enega udeleženca na fizični delavnici; prihranite na potnih stroških, dnevnicah, kotizacijah drugih udeležencev,
- E-delavnice so lahko deležni vsi zaposleni in so hkrati prisotni na svojem delovnem mestu,
- E-delavnica je podrobno napisana in vsebuje praktične korake, kako se nasvetov lotiti; ponavadi se z delavnic prinesejo zapiski, ki ostanejo v predalih udeležencev.

E-delavnico »17 zlatih nasvetov za knjižnični marketing« lahko naročite na:

- andreja.plenicar@gmail.com
- 040 584 046

Ni komentarjev:

Objavite komentar