"Internet je okno v svet. Odprite ga na stežaj tudi vi!"

10. marec 2010

Spletni obrazci

Ponujamo izdelavo različnih spletnih obrazcev, ki jih knjižnica lahko implementira na svojo domačo stran ali pa jih svojim obstoječim oz. potencialnim uporabnikom pošilja po e-pošti.

Na podlagi vašega povpraševanja bomo izdelali spletne obrazce, že prilagojene vaši knjižnici (logotip, barve v skladu s spletno stranjo ipd.). Na voljo boste imeli tri delovne dni za brezplačno testiranje delovanja obrazcev in pregledovanje pridobljenih rezultatov (vpisov, preklicev, ažuriranih podatkov, predlogov, pripomb, pohval ipd.).

Hkrati z vzročnimi spletnimi obrazci vam bomo poslali tudi ponudbo.

Po potrdilu naročila bomo izdelali obrazce po vaših željah, popravke pa lahko vnesemo kadar koli.

Pomembno je, da se odločite zdaj!

Predlog obrazcev za področje članstva:

1. Obrazec za vpis

Ker internet dandanes ponuja nepregledno število informacij in glede na to, da so na spletu tudi knjige za domače branje ipd., čedalje več ljudi vse bolj uporablja internet. Da bi knjižnico lahko približali vsem ljudem svojega območja, je dobro, da jim ponudite možnost vpisa preko interneta.

Spletni obrazec za vpis vsebuje parametre, ki jih določite sami. Obrazec tako naredimo po vaših navodilih, željah in potrebah. Ko prijavo prejmemo, jo posredujemo na e-naslov, ki ga določite sami. Prijave lahko hranimo in vam na vašo željo kadar koli izdelamo statistično analizo, v kolikor tega ne želite, pa prijave iz našega arhiva zbrišemo.

Kliknite za ponudbo

2. Obrazec za preklic izkaznice

Mnogo izposojevalcev v knjižnicah COBISS-a ne pozna v celoti, najde pa se tudi še kdo, ki ne ve, da program omogoča tudi blokado članske številke. To je seveda nujno, zlasti v primeru kraje ali drugačne zlorabe izkaznice. Za preklic izkaznice mora uporabnik priti fizično v knjižnico. Zdaj pa mu lahko ponudite možnost, da v primeru kraje ali izgube izkaznice izpolni spletni obrazec, na podlagi katerega zablokirate izposojo na njegovo člansko izkaznico in tako preprečite morebitne posledice zlorabe.

Kakšen postopek boste vršili na osnovi tega obrazca je seveda povsem vaša odločitev, vsekakor pa vam svetujemo, da uporabnike na čim lažji in čim hitrejši način zavarujete. Lahko se zgodi, da uporabnik čez nekaj časa izkaznico najde, dokončen preklic pa se tako in tako izvede s predložitvijo osebnega dokumenta v knjižnici.

Kliknite za ponudbo

3. Obrazec za posodobitev podatkov

Večina pravilnikov v knjižnicah navaja, da je uporabnik sam odgovoren za ažuriranje svojih podatkov, kar je logično. V današnjem času je nepraktično morda edino to, da mora za posodobitev podatkov priti v knjižnico.

Spremembo priimka, naslova bivališča, statusa, izobrazbe…, vse to lahko z izpolnitvijo spletnega obrazca uporabnik knjižnici pošlje kar preko interneta. Tako bo baza vaših članov posodobljena in relevantna.

Kliknite za ponudbo

4. E-novice - prijava/odjava

Uporaba e-pošte za obveščanje uporabnikov o novostih, spremembah ipd. je danes skoraj nujna. Knjižnica bi morala graditi bazo e-naslovov tako svojih članov kot tudi tistih, ki to še niso, a želijo biti obveščeni o dejavnostih knjižnice (npr. o prireditvah).

Najenostavnejši način za zbiranje e-naslovov je preprost spletni obrazec, ki ga uporabnik izpolni v 10 sekundah. Tako bodo uporabniki glede poslovanja knjižnice, ki se jih tiče, vedno na tekočem, kar pa posledično pomeni manj konfliktov in nesporazumov.

Kliknite za ponudbo

5. Pohvale, predlogi, pripombe

Verjetno ste v vsaki knjižnici, kjer ponujate možnost pisnih pripomb, predlogov in pohval prišli do zaključka, da so takšni in drugačni zvezki, bolj kot ne, sami sebi namen.

Spletni obrazec ponuja možnost, da se znebimo balasta in upoštevamo samo tiste predloge, ki so relevantni in vredni obravnave. Poleg tega uporabnike usmerimo v to, da najprej napišejo pripombo, na dano pripombo pa predlog, s čimer nam hkrati pomagajo problem rešiti. Na ta način jih obenem navajamo, da ob kritiki razmišljajo tudi o rešitvi, kar je ključnega pomena za napredek.

Kliknite za ponudbo

Predlog obrazcev za področje gradiva:

1. Obrazec za naročanje gradiva na dom

Ljudje imajo čedalje manj časa za obisk knjižnice. Obstajajo taki, ki se v knjižnici veliko zadržujejo in taki, ki v knjižnico skočijo samo po knjigo. Mnogi bi si želeli, da bi knjige lahko naročili od doma in jih prejeli po pošti.

Poleg tega se lahko zgodi, da knjižnica, katere član smo, knjige nima in jo je potrebno naročiti iz druge knjižnice. Storitev naročanja gradiva na dom lahko nudi tudi brezplačno spletno članstvo, kar pomeni, da se poveča število uporabnikov, hkrati pa tudi obrat gradiva. V tem primeru namreč matična knjižnica ni več posrednik med drugo knjižnico in uporabnikom (medknjižnična izposoja), ampak knjižnica, ki knjigo posoja, knjigo pošlje direktno naročniku, ki je moral predhodno postati njen član.

Kliknite za ponudbo

2. Predlog za nabavo gradiva

V poplavi raznovrstnega gradiva, ki je knjižnici ponujeno v nakup, se lahko zgodi, da spregledamo kaj pomembnega, kar uporabniki potrebujejo. Lahko je to knjiga, DVD, CR-rom..., ni pomembno, kaj. Pomembno je, da ima uporabnik možnost podati predlog za nakup gradiva, a hkrati vedeti, da je predlog za knjižnico neobvezujoč .

Danes večina uporabnikov zalogo knjižnice pregleduje preko itnerneta, od doma. Če ugotovi, da gradiva, ki ga potrebuje, v knjižnici ni, ima možnost preko enostavnega spletnega obrazca v istem trenutku poslati predlog.

Knjižnično zbirko boste tako imeli priložnost graditi po meri uporabnikov, za kar vam bodo zagotovo hvaležni.

Kliknite za ponudbo


Vse spletne obrazce je možno pošiljati po e-pošti ali pa implementirati na domačo stran knjižnice. Uporabniki, ki podatkov ne želijo pošiljati po internetu, lahko kateri koli obrazec natisnejo in prinesejo že izpolnjenega v knjižnico, kar pa zanj pomeni prihranek na času pri postopku vpisa, preklica ali posodobitvi podatkov.

Na podlagi vašega povpraševanja bomo izdelali spletne obrazce, že prilagojene vaši knjižnici (logotip, barve v skladu s spletno stranjo ipd.). Na voljo boste imeli tri delovne dni za brezplačno testiranje delovanja obrazcev in pregledovanje pridobljenih rezultatov (vpisov, preklicev, ažuriranih podatkov, predlogov, pripomb, pohval ipd.).

Hkrati z vzročnimi spletnimi obrazci vam bomo poslali tudi ponudbo.

Po potrdilu naročila bomo izdelali obrazce po vaših željah, popravke pa lahko vnesemo kadar koli.

Pomembno je, da se odločite zdaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar